Filmmys

Well..kläder passade väldigt bra så slipper krångla med retur osv :)

Fixade runt lite och sen parkerade jag mig i soffan med en filt och Chelsie i knät =)
Tänkte titta på Slumdog millionaire, men jag kände inte för den ikväll.
Så drog på Twilight istället..hmm.

Visst, jag ska inte säga att den är dålig, men det var som jag hade hört.
I början var den ganska stel, men hade sett trailern så antog att det skulle komma igång senare i filmen.
Vilket den faktiskt gjorde, men trailern hade i princip redan visat det mest "spännande"
Det är en vacker historia...men where have I seen it before? hmm.

Men gillade den iallafall nog för att vilja se när tvåan New Moon kommer.


Måste försöka uppdatera mig inom musikvärlden nu alltså.
Min musiksmak spelas inte så mycket i Sverige..eller vad man ska säga.
Lite svårt att hänga med på noterna...haha ;) clever.
OTH och The Hills brukar komma med bra musik..där brukar jag alltid hitta något.
Får se då allt börjat igen :)
Tröttnat så på de jag har på playlisten&mp3n nu.

Nu blir det lite klipp och annat :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0