Fettisdagen..

Känns som onsdag idag eftersom jag ska till skolan om ett tag.
Har flera gånger under dagen fått påminna mig själv om att det faktiskt inte är det.

Drog och jobbade imorse..var helt seg och lymfkörtlarna har svullnat i halsen och bråkar.
Känns inte allt för skönt :P
Tur iallafall att denna dag gått ganska fort hittills.
Solen tittade förbi en snabbis precis när jag stog ute med de som skulle sova i vagn :)
Riktigt härligt !

Kom hem för en stund sen, såg att jag fått remissen till sjukhuset nu..
Så om en månad ska jag dit och se efter :) Förhoppningsvis är inget ingrepp nödvändigt !!
Kommer få ta ledigt den dagen :/ .. Även om jag inte ska dit förns på eftermiddagen så får jag inte äta eller dricka något förutom frukost. Haha, hur ska det gå? Magen kommer tokvråla ..

Nej nu ska jag ta en dusch och göra lite mat :)
Blir väl fiskgratäng.. :)
Efter skolan blir det att svulla semla.. fan vad nice :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0