Färdigpluggat

Nu har man suttit och skrivit 10 (!) A4 sidor i skadeståndsrätt och jag skrev ändå bara det som är viktigast att kunna.
Avtalsrätten får tas någon annan dag..inte alltför sent i veckan..för då kommer nästa ämne in :S
Nu kan jag inte sitta och se hur solen och himlen är framme utan att gå ut i det.

Ska väl ge mig på lite lunch också..haha antingen laga riktig mat..eller våfflor.
Fan är jämt sugen på det nuförtiden..och det går ju så snabbt att göra.
Riktig mat kanske får göras ikväll eller imorgon..hahaha ska fan ha mina jävla våfflor :P

Lite musik till promenaden också..fan vilket tempo man får upp då :P

S's pojk fyller idag..lyllot är i den härliga snön i sälen. Grattis ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0