Det kanske går ändå?

Kvällens föreläsning var inte så krånglig som jag trodde..
Några stunder där hängde jag kanske inte riktigt med..men kunde koppla en del till förra föreläsningen och det jag läst i böckerna :)
Föreläsaren hade dock en riktigt ful skrivstil..haha så man fick fundera ibland :P
Men det är ju sånt jag gillar ;)

Semlan satt fint :P Haha..men ska väl stoppa i mig något mer...lite nyttigare kanske :P

Är trött i huvudet och fortfarande lite inne på att det är onsdag idag..surt.
Blir sängen nu med vetekudde,halstabletter och Andra Avenyn..ja jag skäms nästan för att jag ser på det..men har man fastnat så har man..varför vet jag inte..konstigt.

Haha..ni kanske märker att jag är lite slut i huvudet :P

Puss

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0