Allt kommer på en gång?

Varning för klagoinlägg?!

Men när jag åkte till jobbet imorse så hoppade jag på fel buss..eller egentligen inte.
Det går två versioner av en buss kan man säga..varav den ena är en direktbuss till mariebergs köpcentrum..så där hamnade jag..satt i en rostig gammal stadsbuss i 110 på motorvägen...trodde att den skulle braka ihop där ett tag. Hahaha. Måste sett riktigt korkad ut när han åkte där..tänkte vart i helvete är han på väg?

Men den andra bussen kom där ett tag..så blev ett jäkla åkande runt på landet , innan jag var framme.
Kunde varit där på 10 min om jag tagit rätt buss..hmm..

Avdelningen som jag var på ligger tillsammans med en annan lite längre bort från resterande avdelningarna.
Har varit där förut så det var inte konstigheter...fick stänga på båda sidorna..bra att de kan lita på mig :)
Kom tillochmed ihåg att ge fiskjäkeln mat ..

Halsen och ena örat har bråkat med mig hela dagen...trodde sen att det var dags för en cysta att spricka igen..för fasen vad ont i magen jag hade på vägen hem.
Sen håller jag på att få migrän..inte haft det på ett tag så det är väl dags nu..OCH jag har även feber till råga på allt.
Ska ändå jobba på ett otroligt tråkigt ställe imorn så jag kan få vara sjuk :P

MEN..till något roligare.
Ska till pappa imorgon och fira med honom lite..han fyller år imorgon..bästa ! <3
Har inte haft tid riktigt till en present, så det blir något litet sålänge.
Hans bästa födelsedag måste ju varit när han fyllde för 21 år sen ;D
Strax innan födelsedagens slut satt han på sjukhuset resten av natten och sen fick han ha lilla söta mig i sina armar :)

Sen så fick jag ett meddelande förut...kan inte säga vad det stog, men åh så glad jag blir..pirrar lite ;)

Nej nu smyger migränen tillbaka..den försvann lite..men nu vet jag att explosionen kommer snart..det är alltid samma.
Blir sängen nu ...nattinatti :)

Oh just ja..lägenheten är lite mer min nu ;)
Ska bara få titta på den..hoppas att det inte är ett ruckel..wooho !
Inflyttningsdatumet är dock lite uppskjutet..who cares? då är jag i sälen ändå så :D
Stackarn som bor där nu ska opereras..annars hade jag kunnat få den nu..
Hoppas att han återhämtar sig snabbt ! ;D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0