25 Februari

Då var veckans föreläsningar över..man har lärt sig mycket nytt men också fått bekräftelse för det man kunnat :)
Skadeståndsrätten är lite krånglig, men när man verkligen sätter sig in i det så är det mesta ganska logiskt.
Antecknade inte så mycket..så skrev ut föreläsningsmaterialet som jag tänkte sätta mig ner med..känner mig så duktig ! :)
Ni som känner mig vet vad jag pratar om..
Ganska skönt att ha hittat något som ser ut att vara något som man vill syssla med.
Vill inte vara fast i funderingarna på vad jag annars skulle göra i "livet".
Känns skönt att jag gjort de val jag gjort..sen har man väl halkat tillbaka..men det verkar vara skitsamma nu :S

Ska passa på att läsa lite mer ur Civilrättsboken också..läser ju den i ordning.
Så det är lite snurrigt att läsa om en sak i boken och lyssna på en annan i skolan.
Parents be proud ! ;) men jag vill lära mig ..haha, för än så länge så är detta faktiskt intressant.

Nej ..plugga sen sova..denna vecka måste ta slut snart :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0