Veckan med julafton

Godmorgon på er !

Både jag & Bikie sov väldigt gott inatt och hade lite sovmorgon där hon fick hoppa upp i sängen hos mig och gosa lite. Här är det klarblå himmel och massor av snö, lovely !
Sitter här med henne nu i soffan och kikar på TV. Har även sällskap av Eddie som vi är lite hundvakt åt även om han klarar sig utmärkt själv.

Ska göra mig iordning strax och sen får vi se vad dagen bjuder på. Sanna kommer kanske förbi om ett tag, så då får vi se vad vi hittar på. Ikväll tänkte jag dra med mamma ut för att handla julklappar så att man är klar med det någon gång :) Sista julklappen kan vi nog ta imorgon eftersom mamma inte får se den ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0