Torsdag

Nej men tjena på er !

Mitt internet var helt knäppt igår, det funkade typ varannan minut så jag gav upp och passade på att bara plugga en massa nu i tentatider. Sen funkade det inte alls och jag insåg sen att 5 m av internetkabeln fattades..den var av rakt igenom :P Hmm vem av alla de råttor här i hemmet är skyldig? Kanske var 10kilosbebisen som fick fnatt igår? Så kan det gå :) Behövde ändå en ny då jag faktiskt inte behöver 15m sladd i min etta, haha !

Igår var vi ute i skogen ett tag och Bikie fick prova på sök. På kvällen sen när jag tog en kort pluggpaus för mat så kände jag mig helt färdig och insåg sedan att febern hade kommit på besök sådär lägligt.
Även om jag inte kände mig helt 100 imorse så tog vi oss ut med gänget igen och söktränade 4/5 hundar :D
Sen fick Bikie vara hos Sanna medan jag satt i skolan. Kände även då att kroppen längtade efter sängen/soffan/badkaret sådär extra mycket som det bara gör när man har något virus i kroppen.

Ska laga mig lite mat nu och försöka få upp energin. Känner mig lite febrig nu med, så kanske blir att stanna hemma och plugga här istället för att riskera andras hälsa såhär innan jul.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0