Nu lägger hjärnkontoret ner !

Upp lite tidigare imorse för att hasa sig iväg och lämna Bikie hos Sanna och sen ta sig iväg till skolan för att skriva omtenta. Självklart skulle den innehålla det man pluggat minst på. Nåja ..finns fler chanser att ta så tänker inte haka upp mig på det !

När jag väl tagit mig igenom de 5 timmarna så var man något trött när man väl landade i Sannas soffa. Tog med mig Bikie hem och slängde mig direkt i soffan.

Hann slumra till lite grann innan det var dags att ta sig ut med Bikie. Mötte upp Sanna & Anette då de var på väg från sin långpromenad och gick sällskap med de :)

Nu är jag tillbaka i soffan igen och har planerat att stanna här resten av kvällen !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0