Mitt 2009, del 1 !

Januari :
Nytt år med nya möjligheter, så tänkte jag som nästan alla gör såhär dags på året. Efter att ha kommit ut ur ett relationsfängelse så kände jag mig så jäkla fri men samtidigt väldigt fundersam på vad jag skulle göra nu när jag äntligen hade tillåtelse att uppleva det jag önskat. Jobbade inte så mycket denna månad utan unnade mig latheten och lyckan. Hade precis fått min katt Chelsie och fått reda på att jag var antagen till Örebro Universitet där jag skulle gå en översiktskurs i juridik. Åkte till Karlstad och hälsade på kusin. En riktigt bra helg ! Vet att jag verkligen inte ville åka hem..trivdes verkligen där ! Köpte även min sketna lilla dator :)

Februari :
Kom igång med skolan och trivdes väldigt bra. Jag fyllde även år, vilket vad mysigt det med :) Slutet av månaden var ändå det bästa ! Stockholm med mamma där kikade runt på stan, käkade supergod mat och tittade sen på Katy Perry på Nalen, hur bra som helst !

Mars:
Inte hände det så mycket denna månad. Gick mest i skolan och latade mig däremellan. Skulle ha åkt till Sälen men det blev ändrade planer. Åkte iallafall upp till Karlstad för att hälsa på Sanna :)

April:
Åkte till Sälen med Sanna för att hälsa på Jocke & grabbarna där uppe. Väldigt trevlig vecka må jag säga även om jag gjorde ett enda försök på skidor och det visade sig att jag var totalt oduglig på det :P Annars innebar denna månad rätt mycket plugg och även lite jobb.

Maj:
Köpte min älskade systemkamera och blev supernöjd med mina första bilder som amatörfotograf. Gick även Vårruset för första gången ! Gick jättebra och jag blev stolt över mig som ens tog mig till att anmäla mig till det hela, haha ! Plugg gällde då tentan skedde i slutet av månaden.

Juni:
Mamma fyllde år och hon fick en upplevelse av mig som visade sig bli att gå på Bounce i april-2010. Lillebror tog studenten..usch så stor han är nu ! ;D Hade en riktigt trevlig kväll på Pitcher's med I & P ! Firade en riktigt bra midsommar med I och gänget ute på vischan ! Visst fick man ett ärr på köpet men det var värt eftersom vi brudar vann ! ;D Spenderade en härlig dag ute på landet igen i Jockes sommarstuga. Fick reda på att jag blev godkänd på tentan ! Årets sommarjobb började också. Vilken bra månad !
Det trista denna månad var sjukhusbesöken. Första gick inte alls bra då det slutade med att jag blev dålig och det gjorde ont ! Andra gången gick det bättre..thanks to the drugs ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0