Mitt 2009, del 2 !

Juli:
Julimånad innebar för det mesta bara en massa jobb. Var ju rätt värt ändå med min nya och lite högre lön och underbara arbetskamrater. Så min trötta själhade iallafall sällskap ;).Allting blev även mycket bättre när jag fick beskedet om att jag var antagen till Karlstad Universitet ! Äntligen skulle jag få flytta från Örebro ! Fick lägenhet rätt snabbt och inflytt skulle ske om bara några veckor. Åkte även på semester med pappa, Kicki och min pudding :) En riktigt trevlig vecka må jag säga ! Ovetandes som jag var så föds min älskade lilla snutta.

Augusti:
Märktes av att jag var trött..speciellt när jag cyklade in i en parkerad bil ! Haha ! Men i mitten av månaden så slutade jag på sommarjobbet, vilket var en stor lättnad, men samtidigt lite sorgligt då jag trivdes bra ändå. Åkte till Varberg med mamma i bara några dagar. Det behövdes verkligen för oss båda två ! En titt in till Ullared hann vi även med. Det bästa denna månad var såklart min flytt till Karlstad, trivdes som fisken i vattnet. Skolan började redan veckan därpå.

September:
Motivationen till att plugga höll i sig med klorna och jag försökte hänga med i skolan trots mycket händelser i mitt liv. Fick trevliga besök från mamma och en helg så ställde jag upp som funktionär på agilitytävlingen som KBK höll. Hann själv med ett Örebrobesök som var mycket trevligt med något undantag. Tyvärr lämnade två fina själar denna jord. Vila i frid.

Oktober:
Började tappa motivationen till att plugga i princip helt och hållet, men jag försökte så gott jag kunde och fick hoppas på att det skulle räcka. Började på mitt "extraknäck" för att få lite annat att göra på fritiden och det visade sig vara behövligt för både mig och hundarna. Örebro fick sig ett besök av mig då QA's premiär på Satin ägde rum. Riktigt trevlig kväll ! Månaden avslutades med tentan som gick åt skogen..men det var inte alls oväntat.

November:
Snön kom i små portioner och kylan kom. Men det är inte viktigt..det enda oförglömliga som skedde denna månad var New Moon-premiären och självfallet trippen ner i Sverige för att hämtade världens finaste hund..Min Bikie !!

December:
Blixtförälskad i min busa och centrumet i mitt liv..att ångra henne finns inte i något universum ! Omtentan skedde och den gick bättre än den förra men räcker nog inte hela vägen. Jul & Nyår fick firas i Örebro tillsammans med mina underbara familj & släkt. Fick även gå på den underbara filmen..Avatar !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0