Luciadagen-tredje advent

Spenderat hela förmiddagen i Grums där Sanna och hennes bevakningsgrupp skulle träna byggnadssök.
Riktigt kul att se och delta i..fick självklart gömma mig i vrår och bland skrot i väntan på att bli hittad. Alla var så duktiga så ! Självklart fick min busa testa..hihi !

Kom hem och tog mig en väldigt lång dusch.Tänkte ensamhetsträna Bikie när hon ändå var så trött men jag fastnade där inne med skrubb och sånt gött så det blev inte som jag tänkt riktigt.

Ligger här nu i soffan med te och tittar på morgonens luciaframträdande på SVT1 i repris. Så fint så ! Lite mer julstämning också !

Kommer upp mer om dagen i Bikiebloggen så fort Sanna skickat bilder :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0