Ibland är man på fel dag ...

Hade fredag igår då det blev tenta, promenad, powernaps och popcorn till Grey's Anatomy.
Men att ha fredag idag igen är inga fel :) Vi gillar ju den dagen :)

Blev rätt gött att ta sig iväg till extraknäcket för att gå ut på hundpromenad i det lilla solskenet som detta väder bjöd på. Mysigt också att känna lukten av hur frusna villaägare värmer sig med en brasa.

Kom hem och tog mig ännu en powernap..en riktigt en ! Blev väl så nu när hjärnan lagt in sig på avslappning ;D haha.

Blev att se Idolfinalen hos Sanna & Jocke ! Att Erik vann hela skiten förvånade väl inte så många ? Lite gulligt också att flickvännen fick haka med på scenen där hans dröm blivit sann.
Zappade över till fredspriskonserten. Haha Wyclef Jean rockade bland alla tight ass-people och de rockade fan tillbaka genom dans och hophop-moves, haha. Härligt att se !

Nu sover Bikie gott ute i köket och jag ska väl bädda ner mig i sängen för att sova jag också  :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0