Härligt väder men satan vad kallt !

Lite sol skiner allt där ute och tillsammans med snön så blir det riktigt gött där ute. Dock visar termometern att det är - 12 ute, vilket gör att jag kommer få dra på mig väldigt mycket kläder även om vi bara ska gå en kissrunda.

Annars så ska det storstädas idag. Dragit fram städgrejer och tänkte lite sådär effektivt dra på ansiktsmasken samtidigt..kanske tandblekningen också :)

Ikväll kommer mamma hit ! Åh så mysigt ! Får se vad vi hittar på för skoj, det enda jag vet är att vi kommer ta det relativt lugnt och rätt anpassat efter Bikie. Men det finns massor av skoj man kan göra ändå :)

Har riktig julkänsla nu faktiskt ! Synd dock att jag blir så sent ute med att handla resterande julklappar, men så är det väl egentligen varje år för väldigt många :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0