Det hjälper att klura lite extra ibland ..

Sanna och kusin K kom hit och hämtade upp mig så att vi kunde åka iväg för att handla en och en annan julklapp. Eddie fick stanna hemma medan Bikie fick haka på. Hamnade till slut hos farmor så att hon kunde få hälsa på min lilla och där blev jag även bjuden på farmors goda mat :)

När mamma slutat jobbet så plockade hon upp mig så att vi kunde få några julklappar köpta. Har vetat på ett ungefär vad jag ska köpa men har inte haft vägarna förbi stan eller kunnat lämna busan så fick bli så sent som idag. Rätt skönt att jag klurat ett tag på vad alla ska få så det var rätt skönt att bara gå rakt till de affärer som vi skulle handla i och sen hem igen. Var inte så farligt med folk, men tack vare att Marieberg blivit väldigt mycket större så finns det mer yta för folket.

Har lite smått till mamma kvar som jag tänkt ta imorgon och en grej till pappa kvar som jag inte kunnat köpa idag då de butiken hann stänga innan jag kom på att jag skulle dit.

Sitter här nu och försöker samla kraft till att resa mig upp för att förflytta mig till sängen ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0