Dan före dan ...

Sov lite tokigt inatt, så det fick bli att gå upp tidigt imorse för att ge frukost till Bikie och släppa ut henne på framsidan så att hon fick kissa lite. Gjorde iordning frukost till mig själv och tog med mig den till sängen och kikade lite på TV tillsammans med en gosig Bikiebus.

Slog in några julklappar iallafall innan det var dags att göra sig iordning tills jag skulle bli upphämtad av farmor och farfar. Blev lite fika hos de tills Sanna kom med hundarna och det blev promenad med de. 5 hundar & 2 personer.. gick så bra så !

Lämnade sedan av Bikie här hos pappa så att han och jag kunde ta en tur runt omkring för de sista julklapparna.

Har nu nattat lillebror och tänkte själv krypa ner i sängen.
Imorgon är det bara jag och lillebror på förmiddag, så det ska bli kul att se vad han tänkt att vi skulle hitta på för skoj. Vet inte riktigt hur resten av dagen ser ut. Lite julklappsbyte och annat julmys kommer det allt att bli på kvällen iallafall :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0