Dagen efter dopparedan..

Vaknade imorse av att lillebror la sig under täcket. Vi gick upp efter en stund för att äta frukost och släppa ut hundarna.

Har suttit och haft en lugn förmiddag, mest lillebror som varit igång med sina julklappar.

Om en stund ska jag återigen hem till farmor då farbror, faster och kusiner kommer dit eftersom de inte kom igår.
Bikie ska såklart med då jag lovat att visa upp henne lite, haha !

Julafton var iallafall supermysig ! Fick jättefina julklappar och de flesta var till Bikie såklart, vilket jag behövde :)

Nu ska jag försöka hinna göra mig iordning innan det är dags att åka.
Hoppas ni läsare hade en underbar jul och att ni är nöjda och glada :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0