Årets sista dagar

Dagarna är inte speciellt fulla med aktivitet nu när jag legat lite på latsidan.
Mamma kom förbi idag och gick med mig på en lite längre runda med hundarna, riktigt härligt ! Det har ju kommit sjukt mycket med snö nu och det är så fint ute när det är orört och fint. Dock är det inte så jätteskoj att behöva pölsa genom snön på själva vägen..vet inte om det bara gäller detta område som jag befinner mig i eller om det gäller över hela staden..men ploga kan de inte iallafall !

Har funderat på att dra hem över nyår, men jag tror jag stannar hemma då jag inte känner att jag hunnit med det jag vill göra än. För jag åker nog inte ner till Örebro mer sen på ett tag..om det inte blir över min födelsedag.

Iallafall så ska jag sluta slappa och börja plugga nu :)
Inte långt kvar på kursen nu..tror att det är typ..2 lektioner :O

Nu ska jag och min pudding titta på dinosaurier och sen trollkarlsfilmen ( Harry Potter ) ..
Är grymt godissugen ! Men får ha pli på mig då det finns de här i huset som kan godisreglerna..men det är väl bara bra för min hälsa ;D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0