Årets näst sista dag

Ska bli riktigt spännande att se vad år 2010 har att erbjuda.
De stora sakerna har jag redan börjat fundera ut lite..det är mest hösten som jag inte är 100% på än.

Jag är iallafall väldigt nöjd med detta år ! Jag hade kunnat haft flera sånna här år om jag bara hade valt den väg som jag egentligen ville gå. Varför jag inte gjorde det är ganska underligt, för om jag bara vetat hur jag skulle må av det så hade jag gjort det för länge sen ! Exakt allting i livet blev så mycket bättre...och jag fick äntligen göra det jag velat göra ett bra tag.

Vad denna dag bjuder på har jag inte hunnit planera riktigt än. Vet iallafall att jag under dagen måste ta en powernap så att jag orkar kvällen. Ikväll blir det nämligen bio med mams ! Oj vad spännande det ska bli :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0