091216

Bikie har tuggat sönder min mobilladdare nu också..aj aj aj ! Fast den var väldigt glapp innan så det var nog inte bara hennes fel.
Senare på dagen när jag äntligen hade tagit tag i dammsugningen så rasade den också och gick heller inte att laga. Det var inte Bikies fel, ville ändå ha en ny och den gick sönder på ett ställe där hon inte kan ha kommit åt med sina små valptänder. Så tog mig till Sanna & Jocke för att låna deras och ladda upp den tills jag kan låna en annan tills jag köpt en ny. Passade på att ge de lite Californication så att min dator kunde få mer plats.

Om någon timme ska jag och Bikie ta en långpromenad bort till extraknäcket för att gå ut med hundarna en sista runda för detta år. Bikie kommer att vara rätt så trött efteråt vilket gör det lätt för mig att dra iväg en snabbis till skolan för att skriva ut lite föreläsningar så att jag kan plugga lite även i Örebro. Behöver träna henne mer på att vara själv så att vi kan ta tag i det ännu mer sen när vi är hemma igen.

Ännu mer snö har kommit också..underbart ! Bikie blir så busig när hon får komma ut till den :)



Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0