Trevlig kväll igår !

Det var riktigt trevligt hos kusin igår =)
Vi åt kräftor, gott tillbehör och alkohol till ! Efter det spelade vi Guitar Hero..haha ! Det var faktiskt första gången som jag faktiskt provade det. Det är väl ingen som velat spela det med mig innan eftersom jag förmodligen skulle ha tråkat ut de helt och hållet med min sopiga finmotorik.
Men till slut fick jag kläm på det och vann faktiskt ett par gånger :P

På vägen dit så önskade många man mötte en trevlig kväll och de flesta hälsar på en fast man är en främling.
Men det är väl skillnaden mellan städerna som man märkt nu. Här är alla så glada och är inte så dryga som Örebroarna ibland är rätt kända för att vara

Kom inte hem alltför sent, men drog på en film när jag kom hem då jag inte var så speciellt trött !

Ska väl försöka hitta en motivation till att packa upp lite senare, men tänkte ta det lite lugnt en stund till =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0