Torsdag !

Igår kväll var man allt trött !
Somnade nästan direkt !

Såklart resulterade det i att man vaknade tidigt imorse !
Men såg att solen sken och då gick jag upp..ville verkligen inte missa den när det väl dykt upp :)

S ringde då och ville ta en promenad med hundarna, så jag tog på mig lite slafsiga kläder och tog mig ut en sväng.
Det var skönt att få piggna till lite =)

Men nu sitter jag här med musiken och ska ta det lite lugnt idag.
Kanske tar en sväng med mamma ut till Hallsberg. Sen ska jag upp på stan om ett par timmar för att klippa mig och få håret slingat =) Fan vad det ska bli nice !

Ska köpa TV också och sådär :)
Kanske ska ta och unna mig lite godis och film ikväll ?
Ja jag får se senare.

Flyttlasset går ju runt nio imorgon, så det blir ingen sovmorgon då heller :/

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0