Torsdag !

Hallå där !
Redan torsdag idag..vad fort det går !

Igår spöregnade det hela natten, vilket var mysigt att ligga och lyssna på, men blev svårt att sova.
Hela dagen var bara grå och trist !

Var med Sanna och A-C en stund på dagen, sen mötte jag upp de senare för en promenad i regnet och hundarna =)
Gick hem och fixade lite innan jag återvände hem till Sanna för att titta på Alandias Lime springa i V64 på Solvalla !
Hon hamnade på fjärdeplats..inte så pjåkigt :)

Sen åt vi mest godis, spelade guitar hero och snackade skit :)
Blev inte så sent hem eftersom hon hade skola idag.
Jag är dock ledig idag, vilket gör att jag har mer tid för att slänga alla jävla kartonger och bygga ihop mitt matbord och stolarna. Mina stackars fingrar är ömma av allt skruvande :/ Haha

Men vädret är inte så jättekul idag heller..
Så får se om det sker så mycket idag.
ska väl handla och kanske träffa Sanna idag med =)
Men pluggas ska det göras ikväll iallafall..Inkomst av tjänst-föreläsningen som jag missade i tisdags och läsa lite inför morgondagens lektion =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0