Tisdag

Nyss hemkommen, men imorgon bitti bär det av igen !

På kvällarna i Varberg så läste jag Graafs bok Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Usch så hemskt hon har haft det !! och jag klagar på vad jag hade... Men så härligt att se hur stark hon var när ingen myndighet ställde upp ! Ja det var en väldigt bra bok ! Berörande som få. En och en annan tår släpptes allt ska jag erkänna :)

Kom hem från den långa bilresan och fick snabbt byta om för att möta upp I och P ! Vi fikade lite och hade det mysigt =) Följde med I hem där vi fortsatte att prata och mysa =) Hon är ju allt mysig hon ;P Hihi

Nu sitter jag här och glor, med huvudvärk och gäspmaraton. Kanske dags att slå sig ner i sängen ?
Imorgon bitti bär det av igen..denna gång uppåt och mot Karlstad.

Ska hämta mina nycklar till lägenheten och börja bära in sånt där skit som släpkärran kan få slippa =)

Så ja, får väl se när jag kommer hem och om jag kikar in igen. Men det tror jag väl :)
Kanske lite bilder också, om jag är snäll :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0