Tisdag

3 dagar kvar på sommarjobbet..
8 dagar kvar till flytten.

Jag trodde att tiden skulle gå sakta bara för att jag har saker att se fram emot. Men så är inte fallet denna gång.
Dagen gick inte så fasligt sakta idag heller..men som jag sagt så hjälper min underbara kollega mig genom dagen, haha. Idag spelade vi pingis på rasten, helt sjukt så dåliga vi..eller okej då..jag var.. ;D
Fick in lite skämt och skratt hos en av sötnosarna där borta också, haha fast jag rodnar för lätt ibland alltså.. :P

Kom hem och hade tvättstugan..tvättade gardiner, sängkläder, handdukar och allt sånt där :)
Betalat första hyran också..haha stolt ! :P
Mitt egna lilla krypin :)
Skönt också att det inte är så långt hemifrån så att nära och kära kan komma och hälsa på över en dag eller så.
Vem ska annars t.ex. hjälpa stackars vilsna I genom hennes egna hemstad ? ;D

Nej men nu ska jag väl göra mig redo för sängen. Blir väl att läsa eller att titta på något innan, vill bara lägga mig ner =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0