Strax iväg

Ska ta mig till jobbet om en liten stund. Har inte så mycket att göra där idag.
Inte på vårt andra ställe heller =) Men efter det stället så vill man åka hem !
Men så är det inte längre..
Som gårdagen och dagen innan så har vi även ett tredje. Det är tur att de är så himla trevliga där så att vi inte behöver hata det helt och hållet :P
Men vi ska bara dit typ 2 timmar och imorgon typ 30 min..sen kommer hon som ska ha det tillbaka igen =)

Efter jobbet blir det att dra förbi I :) Saknat henne en del ! Kommer göra det när jag flyttat också !
Men det får lösa sig ! det är ju bara 1 timme bort...

Ska skriva ut lite kort också..kanske borde göra vissa fotoalbum klara !?
Måste ha packat klart på nästa lördag också...men det har jag nog :)

Ha en bra dag allesammans !
Här ska det ju bli varmt idag också !
Helt underbart !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0