Sorry...I lied

Eller nej, men jag hinner inte fota idag.

Föreläsningen var helt okej, kanske inte så pedagogisk, men hey ! Hittills har de varit mycket bättre än de jag hade i våras. Pratade lite med folk och de flesta verkar rätt trevliga faktiskt ! Vissa kanske var lite skoltrötta, men de lät som jag gjorde för 5 år sedan..att skolan är tråkig hit och tråkig dit..Mjo, men ni har valt detta !?
Verkade inte som om någon skulle ut ikväll heller..folk verkar vara lite krassliga såhär i skolstarten och vädret idag är inte mycket att hänga i granen.

Så det var tur att jag tog cykeln den lilla biten hem från skolan..för jäklar vad regnet öste ner. Handlade lite på vägen hem och sen dess har det städats och tittat på ett avsnitt av Bones.

Om en halvtimme så ska jag möta upp Sanna ..men förhoppningsvis har regnet lugnat ner sig då.
Jag överdriver inte när jag skriver att jag knappt ser ut genom fönstret av allt regn som öser ner och vatten som rinner längs fönsterglaset. Jag och kusin ska laga lite mat ihop och dra på någon film.
Har ont i både magen och huvudet så det är allt som får bli att göras ikväll..men  inte mig emot :D

Ska väl byta om och fräscha till mig lite :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0