Snart har man helg då...

Men vad spelar det för roll? Haha jag har två föreläsningar nästa vecka och har gått på 2 av 3 denna vecka.
Dock gäller det ju att plugga de dagar du är ledig också. Jag har tyvärr varit rätt dålig på det där, men det får jag allt ta tag i.

Jaha..ja imorse fick man ställa klockan. Min bovärd har så bra öppetider (7-8)..och jag hade ju lite att fråga och informera honom om så det var bara att gå dit. Så nu har jag snart ett förråd att slänga in allt skit i och har även bokat tvättid på söndag =)
Tänkte handla på vägen hem från skolan och så tänkte jag fota lägenheten lite..när jag städat såklart =)

Idag har jag föreläsning 13-16..om skatteprocess och skattetillägg..
Så ska börja göra mig iordning.

Kikar in lite senare =)
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0