Nu sitter jag här..

..hemma hos mig i Karlstad :D
Känns väldigt bra ska jag säga er ! Min lägenhet är redan så mysig och mer kommer ju att komma  upp på väggar och i hyllor så mysigare kommer den att bli !

Åkte med pappa och farfar upp hit och hjälpte till att lasta ur och koppla in min fina TV och montera ihop soffan.
Mamma sover över här inatt och S med respektive(haha) kom nyss förbi på en titt och sådär =)

Sitter nu och kollar på Friidrotts-VM..sjukt trist, men mamma vill se så..vafan =)

Så snart ska jag sova första natten i mitt nya hem.

Det enda som känns ovant, än så länge, är väl att alla pratar med dialekt..tillochmed invandrarna i pizzerian, som btw var hur fräna som helst ! :D
Jag som påverkas så lätt..fan jag kommer att dialekt om en vecka typ :)

Men men..får se om det kommer in bilder..maybe baby =)

Natti natt !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0