Noll arbetsdagar kvar

Som jag tjatat om så många gånger så är det blandade känslor kring detta !
Det ska bli skönt för kroppen att få vila och slippa allt det där tunga och så..
Men det var sjuuukt trist att krama min kollega hejdå och säga hejdå till personalen..
Vi drog till McDonalds efter jobbet och när vi hade ätit färdigt så hade vi ändå ett par timmar kvar på arbetsdagen då vi ändå får betalt..så vi var grymt nära på att åka tillbaka bara för att hänga med folket.
Det kommer väl sakna oss gå runt skrattandes och höra allt klantigt vi gjort eller korkat vi sagt ;D
Vi ska inte ens nämna hetnosen tycker jag :P Det får stanna mellan mig, honom och min kollega..och alla andra runtomkring som retas om det där :P

Men nu är jag iallafall hemma..eller har ju varit det ett bra tag.
Har köpt hem godis såklart ! Ska väl glo lite på film och kaaaanske försöka hitta ork att packa lite i lådorna.
Ska väl bara lyssna klart på min kära musik =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0