Mycket gjort på en dålig dag

Ja nu är jag helt slut !

Vaknade såklart fem min innan klockan ringde..
Fixade lite mer här hemma ( tar fan aldrig slut !?) och åt frukost framför Bones och tog det lugnt.
Mamma skulle komma vid 10-11 med mina små älsklingar och sen skulle jag iväg på lektion.

Hoppade in i duschen och där blev det svart. Snurrigt och virrigt och jag var bara helt borta !

Till slut hamnade jag dyngsur i bara handduk i soffan och när mamma kom så tvingade hon i mig en massa mat & vätska och till slut kom vi fram till att skolan kunde skippas idag. Usch, det var verkligen inte vad jag borde kanske, men så borta som jag var så ville jag bara ligga där i soffan.

Ett par timmar senare så är jag med mamma och S på stan för att fixa min dosa på banken så att räkningarna kan betalas.
Mina små söta sprang runt här alldeles förvirrade och undrade allt vart de hade hamnat.
Akilles trivs redan =) Men får hoppas att Chelsie vänjer sig snart..annars får hon åka hem till mamma som har hennes syster. Nåväl..

Stan var såklat en dum idé för min kropp. Men jag hade så mycket att göra när jag ändå hade mamma till hjälp.
Så handlade lite kläder..matbord, andra småmöbler och småfix och till sist så storhandlade vi =)

Så nu ska det väl kanske kunna bli lite finare här?

Ja, men känner mig lite piggare nu iallafall..fortfarande lite yr dock. Ska kolla mer serier i sängen nu och vila mig innan läggsdags =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0