Måndag

Idag har det fått tagits lugnt eftersom min mage inte riktigt pallat med.

Gick sjukt snabbt på mitt första ställe, men det är lite där just denna vecka. Fan vad härligt nu när vi ändå haft det så stressigt.
Gick hem och slängde i mig lite mer frukost innan det var dags att cykla iväg igen.

HAHAHAHA..fan vad vi skrattade när jag kom fram. Jag skulle smsa min kollega och säga att hon skulle komma ut och möta mig och plötsligt smäller det till ! Hahaha då har jag cyklat rakt in i en bil....som står på parkeringen.
Så typiskt mig när jag inte är med i spelet :P Haha slog i benet, men det kände jag inte förens jag hoppat av.
Jag måste sett så rolig ut, för det tog typ 10 sek innan jag fattade vad jag gjort. Oj oj oj..
Slog mig fler gånger efter det..igen..men det var bara inte min dag idag :P

Slutade en halvtimme tidigare och drog hem. Jag och mamma åkte ut på äventyr..
Sen har jag mest packat lite smått..ska lägga in lite bilder som jag vill ha framkallat också.

Men först ska jag äta pannkakor =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0