Måndagen

Skrev ett inlägg igår, men det dök visst aldrig upp :S Konstigt..

Igår började skolan ! Kl.8 var det upprop och jag kom upp ur sängen utan problem !
Tog sällskap med S som också började tidigt =) Mellan 9-12 var det kursens första föreläsning. Lite svårt att hänga med sen när tröttheten kom ikapp. Mycket skattesnack nu alltså ! Men det är faktiskt intressantare än vad det låter ! Dock lite mycket att ta in och det gäller att vara på alerten. Tydligen kuggade 70% i våras..wow, good to know ! :O

Det fixade sig iallafall med elevregistreringen så nu är allt som det ska. Men satan vad svårt det är att hitta där när man är ny ! 12 skitstora byggnader och lilla jag springandes som en vilsen liten sak..jisses vad jag sprang runt :P

Efter skolan så plockades det lite här hemma, diskade och lagade mat. Nördade serier och en film. Sen kom S&J på besök och snodde lite filmer och serier av mig..haha och jag tog lite av de :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0