En rätt tom dag..

Ja..jag kan verkligen inte påstå att den har varit händelserik.

Har försökt packa upp så mycket som jag kan, men känns som att det är en oändlig sak att göra.
Mamma kommer hit igen på tisdag, då har lönen kommit och man kan nog få upp lite mer på väggarna och sådär.
För just nu är mitt hem bara...stökigt ! :D

Sen har jag väl gjort sånt där annat skoj, diskat t.ex. :)
Fast jag hann allt nörda lite serier.
Hur ska annars en fattig student roa sig? :P

På tal om student..imorgon börjar skolan.
Det verkar ha blivit lite krångel med min elevregistrering, men får kolla med de imorgon. Så får väl hoppas att det går att ordna =)
Trodde att det bara var upprop imorgon..men nej då..Vid 9 har jag min första föreläsning inom skatterätten.
Tänk om det är uuuuuurtrist !? I hope not ! Det dumma är att jag som oregistrerad elev inte kommer åt dokumentet som ska tas med dit :S Oh well..

Men nu ska jag göra mig redo för sängen =)
Sorry för all flödig text som läggs upp här..ska förbättra mig ! :D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0