En dag kvar på sommarjobbet !

Ska bli väääldigt skönt att sluta imorgon. Kommer som sagt sakna min kollega helt sjukt mycket och alla som jobbar där vi är.
Haha min kollega vet en speciell som kommer vara saknad..haha my cutie ;P
Själva arbetet är ju inte speciellt kul, men vi skrattar nog mer på en timme än vad de flesta gör i veckan på sin arbetsplats. Vi skulle nog vara hemma tidigare på dagarna om vi bara jobbade på som attan istället för att flumma och snacka skit med personal och snyggingarna. Beröm får vi också av gubbarna på att vi gör så fint :) Så slöar gör vi verkligen inte

Efter jobbet igår så cyklade jag hem i spöregnet, tog en varm och lång dusch, åt tacos, la mig i sängen och tittade på Entourage och Stolthet&Fördom..ett bra avslut på en alldeles för flummig dag med trötta ögon.

Idag regnade det som satan på vägen hem...mysigt åskmuller dök upp också =)
Drog hem till pappa och gosade lite med lillebror, sen drog jag och pappa ut och kikade lite på TV..en sån ska man ju ha också =)

6 dagar kvar till flytt..

It starts in my toes...


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0