Bara en dag kvar

Det ska bli otroligt skönt med helg ! Som för en gångs skull ska innehålla mer nöje än film och godis, haha !

Jobbandet flöt på idag med, solen sken och vi satt ute och åt på lunchen, helt underbart.
Underlättar även när alla vi jobbar hos är så trevliga, vilket gör att det bara är jobbigt för kroppen och inte värre än så :P

Jobbade över en liten stund idag, men det var näst sista gången vi var på ett av veckornas ställen. Ska dock dit en snabbis imorgon, men det är ingenting som tar så mycket tid eller ork.

Efter jobbet så drog jag upp på stan till I, tog en fika och en kort runda på stan. Tyvärr tillåter inte min ekonomi att jag shoppar mer än saker till lägenheten just nu, men men =)
Jag kommer ju tyvärr flytta bara några dagar innan löning, så det får vara knapert över en helg helt enkelt ;D

Hade tänkt att jag skulle packa ner lite saker i lådorna som jag tagit upp, men jag vet inte om jag inte ska se på någon film istället ?
Igår hade jag Grey's Anatomy maraton..kan kanske fortsätta med det? Har ju köpt hem de första 9 avsnitten som ska kallas "säsong" , haha !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0