Augusti

Igår inleddes augusti-månad år 2009. Sommaren går mot sitt slut, men just nu känns det inte speciellt deppigt eller så..
Åkte hem till farmor och farfar igår och fikade lite. Sen tog vi en runda ut till Chilli och Ikea där jag kikade lite på grejer som jag behöver när jag flyttar.
Jag har redan det mesta, men det behövs lite smågrejer och även en och en annan stor möbel =)

Skulle ha blivit film igår, men det blev mest att sitta här och klicka runt lite.
Just nu ska vi installera vår skrivare så att jag kan fixa DVD-omslag till mina brända skivor och om en stund ska vi ut till NetonNet och titta på en micro och dvd-spelare :P

Fint väder också =) Riktigt härligt !
Blir dock tidigt i säng ikväll eftersom det ska jobbas imorgon.
Blir nog att börja kl.7 imorgon och sen får vi se om det går att börja då, hela veckan =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0