Another gray day..

Solen var dock framme imorse, med det blåser en del nuförtiden..nu regnar det ..idag igen. Så typiskt höst..Imorgon är sommaren officiellt över..fast den egentligen inte rktigt kom.

Så idag har det varit deppdag för mig. Vaknade på trist humör och kände verkligen på mig att den inte skulle bli så bra.
Städat lite på förmiddagen och 12-15 var det föreläsning i ..ja något om kapitalskatt.
Jag kan inte påstå att det ringde så många klockor i mitt huvud :P Haha ! Men jag överlevde lektionen !

Imorgon har jag föreläsning på morgonen i kapitalvinst..

Vad gjorde jag när jag kom hem då ? Jo jag har i princip pluggat tills nu..men några pauser för Bones, matlagning och sånt =) Skriv&läskramp, haha!
Så visst har dagen inte varit så händelsefull idag heller, men ändå tas det en del energi av allt nytt man ska lära sig. Skäms lite över att jag vet så lite om något så ..viktigt !

Usch så trist det måste vara för er att läsa här inne.
Men nu när man bor på en annan ort så är det härligt att nära&kära kan läsa.
Fast även om t.ex. mamma läser så pratar vi ändå ganska ofta :) Även om hon redan vet vad jag pysslar med :P

Nej, det får bli Bones fram till läggdags..upp tidigt imorgon !
Chelsie ligger här hos mig när jag pluggar :) Sötnos ! Fast störande när hon går på datorn eller vill leka med alla mina pennor :@



Bild tagen vid pyntning av studentflaket.
Det ryktas visst om en klassfest på Facebook :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0