090819 = Karlstadbo

Då var man Karlstadbo !

Tog allt vi fick plats med i bilen och åkte de tolv mil bort som jag flyttat ! Japp..Karlstadbo ! :D
Det känns sjukt bra ! Att gå på stan och känna att detta är min nya fina stad..titta på Klarälven !

Min lägenhet är jättefin ! Ska bara tapetseras om på en av väggarna i vardagsrummet.
Det enda jag inte gillade var golvet...det var verkligen inte fint.
Men jag skiter i det ! För det är mitt hem nu och jag trivdes bara jag öppnade den fina ytterdörren !

Visst är det inte i det finaste området, men jag har S i samma område så .. !

Vi packade upp så mycket man kan när man inte har möbler. Haha !
Men de flesta kökssakerna är uppe nu och badrumsskåpet är fyllt.

Stannar i Örebro över morgondagen då min TV ska köpas och så har jag äntligen klipptid ! :D

Men nu ska jag lägga mig i sängen med datorn och glo på något.
Är så trött efter allt fixande ! ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0