090805

Åh vilken bra dag !
Så härligt att vakna och se solen skina. Morgonen blir inte alls lika jobbig då !
Gick snabbt idag och vi slutade som vi skulle. Inget stressande heller !
På rasten satt vi i solen och käkade och innan det vibbade vi på vibrationsplattan i deras gym :P

Kom hem och såg att jag fått mitt hyreskontrakt på posten..Så skrev på det och la det direkt på posten.
Får hämta nycklarna nästa vecka, men det får vänta tills vi ska upp dit eftersom jag inte riktigt har tid att åka dit just då.
Sen åkte jag och mamma ut till Chilli och beställde min soffa som jag kikat på. Den hade de plötsligt kampanj på så där tjänade man en tusenlapp. Inga fel !

Nu lagas det fajitas och till det blir det film :D
Igår vart det Sex and the city-filmen, men har inte riktigt bestämt mig för vilken det blir ikväll än :P


Kommentarer
Postat av: Valle

Jaa!! Verkligen, älskade den galet!! väntar nu på andra boken, kanske borde beställa 3an på en gång :p

2009-08-05 @ 19:26:43
URL: http://valeskazeller.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0