Virrigt när tiden går fort

Åh, kom just på att analysen ska in nästa vecka och inte alls om två veckor som jag gått och trott.
Tiden har gått alltför fort nu känner jag och är inte alls beredd på att vissa saker närmar sig.
Hade iallafall ringt Vf och bett om ledigt idag så att jag kunde få tid att plugga, men sen ringde de från en förskola och behövde vikarie idag och på tors. Snäll som man är så åkte jag dit, tycker ju om det stället så blev inte till att tacka nej. Idag skulle jag bara jobba 5 timmar så .. men det skulle jag kanske inte gjort. Tog ju ändå ledigt i hopp om att hinna plugga i de två sista veckorna, så kommer jag fram till att den ska in om 8 dagar :O

Men får köra på högvarv nu och typ isolera mig här hemma. Inga fler avbrott får komma nu, det är viktigt !
Får hålla tummarna för skitväder så att man kan sitta inne med gott samvete.
Förutom idag då, för kom hem från jobbet för en timme sen och har ätit och fixat.
I ville ha hjälp med att flyttstäda sin gamla lägenhet och jag ställer upp.
På torsdag ska jag jobba heldag plus att det är valborg då..hur ska det gå?
Har inte tid att vara bakis ! Haha, men men vi får se...kanske ändå inte är så värst pigg om jag slutar halv 5-5.

Iallafall...nu blir det in i duschen och sen möta upp I =) trevligt trevligt.

BTW så fyller min kära kusin och vän S år idag :)
GRATTIS ! :D Vet att hon har det mer stressigt än mig, så håller tummarna för att det gick bra på tentan :)


Puss


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0