Tisdag

Oj, vad denna dag passerade fort ! :D mycket bra !
Redan dags för föreläsning imorgon..fattar inte vart dagarna tar vägen?
Personalen fick tillochmed påminna mig om att det var dags att gå hem..
Ioförsig så slutade jag en timme efter lunch, så ;)

Det gick iallafall bra att jobba idag, barnen drog och slet i en =)
Ska dit igen på torsdag och då jobbar jag heldag.
Fast då är det en annan avdelning jag ska vara på.
Då har jag varit på 4 av 7 avdelningar..haha :)

Var sjukt trött imorse när klockan ringde och svor på att ta en powernap när jag kommit hem igen.
Under dagen har mitt knä krånglat också, så jag har även känt mig som en gammal tant idag ;D
Men när jag kom hem så blev det ingen powernap..blev istället att sitta vid datorn vid en massa hemsidor angående hösten. Har lite svårt för att bestämma mig just nu..vill dock förbereda mig så gott jag kan innan jag får besked.
Om jag ska vara ärlig, så blir det nog som det är nu..jobb+plugg, fast i en annan stad.
Men men..den som väntar får se..kanske fastnar här ändå.

Tittade nyss på veckans The Hills-avsnitt efter att ha läst grymt tråkig text om äganderätt.
Skulle ha dragit förbi farmor en sväng , men det får väl bli till helgen istället.

Ska dra till affären och handla lite nu :)

Får se hur det blir..


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0