Sunday and I'm going

Godmorgon gott folk !

Hade feber igår och svettades som om jag sprungit ett maraton i 45 graders värme.
Inte fräscht ! Haha jag som fixat med ansiktsmask och sånt lyxigt.

Iallafall så drar jag till Karlstad redan ikväll...blir mycket bättre så !
Ska sätta igång och packa allt..inte lite man kommer att ta med sig.
Ska vara borta i 9 dagar !
Vi kör dit ikväll och sen drar vi vidare mot Sälen imorgon bitti..woooho !
Ska bli grymt skönt att få komma bort !

Kommer dock att plugga ganska mycket, men det behövs !
Tentan är ju om 7 veckor så det skadar ingen att sitta och plugga en massa.

Hur mycket jag skriver här vet jag inte.
Men just nu struntar jag i det om jag ska vara ärlig.
Inte direkt något jag tänker prioritera när jag är däruppe, men det antar jag att ni förstår ;D

Innan jag börjar packa så ska jag försöka hinna med lite fler Entourage-avsnitt..haha har fastnat big time !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0