Städat lite

Hade tänkt att städa mer än jag gjort, men det får bli när min kära mor plockat bort mer från källaren.
Packade iallafall ner jackor, skor,sockor,strumpbyxor och täckbyxor.
Mina snowjoggers har fått duschats och står nu på tork :P
Lite kläder som tröjor, vantar,halsdukar och mössan ska tvättas innan det packas ner.
Har en del tvätt från Sälen som får styras upp och tvättas i helgen också.

Ska nörda fjärde säsongen av Entourage hade jag tänkt, men först ska det ätas lite mat och handlas massor av onyttigt i affären.
Fan att jag ska utesluta laktosintolerans ! Skulle vilja ta med mig en Ben&Jerrys hem !
Kanske värt för en kväll ? Fatta en Half Baked !

Jaja, kanske drar på Australia eller någon annan film ikväll. Tvivlar på att Tvn har något bättre att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0