Söndag

Jahapp då var det söndag :O

Helt sjukt att jag åkte från sälen för en vecka sen, känns fortfarande som igår.
Känns fortfarande surt att vara hemma igen..men om veckorna ska gå såhär fort så ska jag verkligen inte klaga.

Vaknade i god tid imorse :P Att sova inpå dagen är något man passerat helt enkelt.
Lite svårt att sova speciellt länge i dessa tider..mina persienner är inte direkt något man hänger i granen.
Så det blir ljust ganska snabbt i rummet..vilket gör att det är omöjligt för mig att sova länge..när jag sover ska det helst vara kolsvart :D

Tog en sväng ut till marieberg och tittade om affärerna fått in lite nytt..dock kände jag ganska snabbt att jag inte alls var på humör för shopping..måste vara sjuk ! :P
Just nu är jag på jakt efter solglasögon..alltså inga för 79:- på H&M eller så...utan riktiga ! Men det hittade jag inga heller...får ta en runda på stan och kika =)
Hittade dock ett superhett indiskt soffbord..jag blev kär direkt ! ;D
Men men..2 mån..sen vet vi förhoppningsvis vart det bär av.

Åkte förbi pappa en sväng, hade lite saker att hämta där som jag saknat.
När vi ändå var i närheten så hoppade vi in på Subway och handlade hem mat.
Inte bra, men andra alternativet var McDonalds så..

Sen dess har jag hunnit pluggat lite grann.. eller tills jag inte verkade ta in information.
Då blev det att nörda lite mer Entourage..of course.

Nu blir det lite kvällsmat och så innan sovdags.
Vet inte om jag jobbar imorgon.
Men har fått tider tis & tors och på ons går jag ju i skolan.
A usual week dvs .

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0