Söndag

Redan söndag..och denna vecka är snart slut. Nu väntar veckor fulla med plugg ! Har bestämt att några dagar får spenderas hemma med boken, så får ringa och ta mig några lediga datum =)

Igår blev det gott framför Robinson..haha satt igår och skrattade när man fick se Christians min när Jarmo var immun, mohahaha ! Har grymt svårt för honom, han kan inte vara helt hundra i huvudet..plus att hans dialekt får mig att må illa. Fy.

Idag skulle det blivit plugg hela dagen, men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte rört boken ens för att flytta på den.
Blir lite halvt besviken på mig själv..vad gjorde jag istället? Jo, låg och tittade på Bedtime Stories och Yes Man, båda var sjukt trista, inte värt !

Ska äta lite mat nu, blev kyckling med kokosmjölk igen..i det har vi lite goda kryddor, minimajs,paprika och champinjoner

Efter det ska jag kika in på lite sidor, inget om hösten denna gång, är sugen på lite nätshopping ;D
Får bli Hitta Nemo samtidigt, haha kul ! Men har bara svenska...den är roligare på engelska.


Kisses.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0