Snart på väg.

Ska bara titta klart på avsnittet av Entourage som jag satt igång innan jag ska sminka mig lite och försöka få iordning mitt hår som varit väldigt fluffigt idag :P

Tittat på pinsamt många avsnitt av olika serier istället för att plugga.
Måste komma igång med det igen...semesterna rubbade det lite grann tror jag.

När jag kommer hem så ska jag försöka packa ner lite vinterkläder =P
Annars får det göras imorgon.
Väntade lite med eftersom jag skulle till Sälen..såklart.

Men nu är man hemma igen :/ borta från vackert landskap, massor av underbar snö och söta grabbar..människor med mål och ambitioner ! Precis vad man vill umgås med.
Förhoppningsvis stannar man inte kvar här länge till.
Fått ännu mer motivering till att dra härifrån något/några år...
Fatta annars..när man gått ut skolan, skaffat familj och kanske köpt hus..och aldrig tagit chansen att se vad andra städer kan erbjuda.
Nej fy, så ska jag inte göra..I'm taking the chance ! Sökt så många kurser/program som man kan.
Sen får vi se vart vägen leder...UNDERBART !
Jag menar...vintern är borta och våren är kommen !
Älskar att undra vart man sitter nästa gång detta händer :D

Babbel babbel ;D
Time for school !
Puss !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0