Snart är det dags

Haha gick lite segt att börja med packningen.
Tänkte "bara ett avsnitt till" ett par ggr för mycket.

Men nu har jag packat klart och har lite smått kvar att lägga i..tex smink, linser och allergitabletter.
S plockar upp mig runt halv 8 så drar vi mot Karlstad och drar nog på en film innan vi somnar.

Ska värma lite kinamat som mamma kom hem med förut idag, åh så gott !

Ska checka allt en gång till för att se om jag inte glömt något..
Kommer vara borta i 9 dagar ..fy fan vad nice !

Ska lägga in lite låtar på mp3n som jag kan lyssna på när jag åker bussen hem från Karlstad på tisdagen.
Stannar nämligen kvar där över natten då vi kommit från Sälen också.
Wooooho ! Härligt ! Haha.
Är ganska taggad...aldrig varit i sälen om jag ska vara ärlig *skäms*
Kanske inte kommer åka så mycket ;D haha
Don't caaare !

Ha det så bra allihopa :)
Take care.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0