Sälen,dag 2

Hej på er =)

Fått låna en dator medans de är ute och åker lite.

Vi var ganska trötta i söndags så vi hamnade i sängen och somnade ganska fort.
Vi fick sova lite längre och behövde inte stressa upp hit, eftersom vi tjänat in en timme ungefär på att åka från Örebro.

Bilresan gick super..vi stannade på vägen några gånger och rastade hundarna och tränade lite sök ;D
Underbart väder hela vägen upp..!

När vi kommit fram så packade vi in allt skit i stugan..lagade lite mat och promenerade lite.
Jag, S + 7 grabbar i en stuga.. haha inga problem.
Inte så jäkla stökigt som man förväntat sig..men diskandet kanske inte har sånt flyt ;)

Nu har vi suttit och pluggat e stund.
Jag var väl inte så pigg på det så jag gav upp..ligger här istället framför TVn med en övergiven Daim från igår :P
Om en stund ska vi ut i det underbara vädret !
Sol och klarblå hmmel !
Lagom mycket snö också..
Vi ska ta en långpromenad, fika lite och kika på boysen när de åker.
Får boka in någon av de som privat skidlärare under helgen ;)
Innan dess blir det nog bara att slappa, försöka plugga lite trots att jag glömde mina skolböcker hemma (f*ck), njuta av det fina vädret som förhoppningsvis stannar hela veckan och njuta av att vara hemifrån !


Hoppas ni alla har det lika härligt ;D
Kanske inte uppdaterar så mycket mer, får se om man orkar osv.
Puss.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0