Sälen, dag 7

Godmorgon på er =)

Är vakna tidigt idag trots att det var party här i stugan igår.
Folk var trötta efter en vecka full med jobb, åk och tävling..så det blev inte sånt jätteröj.

Vi sket i afterskin i fredags, eftersom det var så gryyymt mycket folk..
Denna vecka är ganska fullspäckad här nu när det är lov.
Så vi la oss alla i soffan och på golvet för att se på Slumdog Millionaire..som jag sagt så länge att jag skulle se.
Vet inte riktigt vad min åsikt om den filmen är riktigt, den var bra.

Igår var det premiär för mig i backen och överhuvudtaget på ett par skidor.
Gick bättre än väntat, haha, men fegade ur några gånger.
Hade tur som hade en så bra skidlärare ;D
Slog antagligen något rekord i långsammast nerför backen, men vafan :P
Fart & höjdrädd är man ju...ingen bra kombo i skidåkning.

Drog sen och köpte groggvirke för att starta grillfesten..

Idag ska vi tillbaka till backen och hänga lite..
Sen ut och äta ikväll =)

Imorgon drar vi hem :( usch usch !!
Stannar i Karlstad över natten och drar till Örebro på tisdagen istället.
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0